با توجه به گستره سرعت تحولات جهانی و کمرنگ شدن مرزهای اقتصادی و حضور مراکز خرید نسبتا” معروف (نه ضرورتا”محبوب) داخلی ، و همچنین با عنایت به رشد تکنولوژی ارتباطات و نزدیک شدن توقعات مشتریان ایرانی با خواسته های جهانی بویژه در مقوله خرید از برند های معتبر و از مراکز خرید معتبر ، ادامه حیات این مراکز را با چالشهای متعددی مواجه نموده است.
امروزه ما با تلاش در حالی بدنبال جذب مشتری و کسب رضایت او هستیم که رقبای بین المللی ما بدنبال حفط و تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار و بهره مندی از ارزش مادام العمر آنها هستند . لذا باید بیش از اینکه بدنبال ساخت وساز این مراکز باشیم ، توجه ویژه بایستی به تدوین استراتژی مدیریت برند و جلب اعتماد مشتریان داخل باشیم.
لذا با توجه به مطالب فوق ، مدیریت مجموعه برند کریستال با بهره گیری از مشاور بین الملل در مقوله برندینگ و تدوین استراتژي برند برای ساختمان تجاری برند کریستال ، تلاش در کسب ايجاد مزيت هاي رقابتي پايداری است که براساس آن نه تنها قادر به ارائه برندهای معتبر در بازار داخل و بین الملل باشد ، بلکه با ارائه خدماتی متمایز در هر تعامل (قبل -حین و بعد از فروش) با مشتری ، یک تجربه به یاد ماندنی را در ذهن او باقی بگذارد و باعث شود كه مشتري ضمن توصیه به دیگران (Word of Mouth )،خود نیز برای همیشه مشتری وفادار این مرکز خرید باقی بماند و نهایتا” حضور در ساختمان برند کریستال مترادف با “اعتماد کامل از کالای خریداری شده ،آرامش و اطمینان از دریافت خدمات بعد از فروش و رفتار متمایز کارکنان با مشتری باشد.
جناب آقای دکتر سمیعی نصر به عنوان مشاور برندینگ این مجموعه بر این اعتقاد است که در بازارهای نسبتا” رقابتی امروز و بشدت رقابتی فردا ایران تمایزات بسرعت به تشابهات تبدیل می شود ، لاکن رهبریت نوآوری توسط برند کریستال ، دارائی نامحسوسی است که رمز موفیت و پایداری این مرکز خرید در گرو افزایش این دارائی می باشد.
- از مسئولیتهای محوری مدیریت برند بهره گیری از کلیه ابزارهای موجود در نهادینه نمودن این اعتقاد در نزد همکاران در بیمه نوین است که مشتري داور نهايي خدمات ما بوده و وفادار نمودن او وظیفه ذاتی و لاینفک همه ما در بیمه نوین محسوب می شود.
هدف : ایجاد تصویر ذهنی مثبت از یک مرکز خرید در ذهن مشتریان هدف به عنوان مهمترین عامل در فرایند تبدیل نمودن این مرکز به یک برند معتبر
مهمترین عامل حفظ و رشد یک برند، ایجاد وفاداری در نگرشها، باورها و رفتارهای مشتریان است .
وفاداری به برند عبارت است از داشتنن تعهدی عمیق برای جذب و ماندگاری مشتریان علیرغم تلاشهای دیگر رقبا.
وفاداری به یک برند خاص علاوه بر تبلیغات دهان به دهان (توصیه به دیگران)باعث ایجاد موانع برای ورود رقبا به بازار، توانمند نمودن سازمان در خصوص تهدیدات بیرونی ، پیش بینی سود ، درآمد بالاتر و نهایتا” کاهش حساسیت مشتریان ریسک گریز به فعالیتهای بازاریابی رقبا می شود.
ایجاد تصویر ذهنی مثبت از یک بانک در میان مشتریان آن، راهی است که بقا آن حکمت را تحقق خواهد بخشید. بنابراین ایجاد تصویر ذهنی مثبت به عنوان یکی از مهمترین اهداف و دغدغه های مدیریت آن بانک باید به شمار آید.
تصویر ذهنی تصویری است که مردم درباره شرکت ها یا خدمات آنها دارند. شرکت مشاورین برند همراه با چند شرکت مجرب زیر مجموعه با طراحی و ترسیم یک هویت و جایگاه یابی ، تصویر ذهنی مردم را با استفاده از کلیه ابزارهای مدیریت برند به همراه نیروی انسانی متخصص بطور اثربخشی برای مرکز خرید برند کریستا ل شکل می دهد.![[عکس: 110.jpg]](http://cbbiran.com/wp-content/uploads/110.jpg)
این شرکت با ایجاد یک تصویر ذهنی کارآمد برای بانک ۳ کار را انجام خواهد داد . از او پیامی منتقل می کند که خدمات مختلف و نقاط متمایز بانک را به آگاهی مشتریان برساند . دوم تصویر ذهنی این پیام را به گونه ای شاخص و نمایان انتقال می دهد که با پیام های مشابهی که توسط رقبا فرستاده می شود مخلوط نگردد. سوم تصویر ذهنی ارائه دهنده نیروی عاطفی و احساسی تدوین خواهد نمود که قلب و ذهن مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.
ایجاد یک تصویر ذهنی قدرتمد مستلزم ابداع و نوآوری و پشتکار فراوان است. تصویر ذهنی چیزی نیست که یک شبه در ذهن مردم کاشته شود و یا بذر آن توسط یک ابزار رسانه پاشیده شود. در عوض یک تصویر ذهنی باید با استفاده از هر ابزار ارتباطی که در دسترس وجود دارند، آن هم به صورت پیوسته منتقل شود و انتشار یابد ، که انشاء.. در این همکاری متبلور خواهد شد.![[عکس: 34.jpg]](http://cbbiran.com/wp-content/uploads/34.jpg)
![[عکس: 44.jpg]](http://cbbiran.com/wp-content/uploads/44.jpg)
دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسبها: مجتمع, کریستال, شیراز, تجاری




![[عکس: 20_2.png]](http://ccop.ir/Images/Uploads/20_2.png)
![[عکس: 2_130.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/2_130.jpg)
![[عکس: 3_118.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/3_118.jpg)
![[عکس: 4_134.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/4_134.jpg)
![[عکس: 1_123.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/1_123.jpg)
![[عکس: 5_116.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/5_116.jpg)
![[عکس: 6_126.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/6_126.jpg)
![[عکس: 7_113.jpg]](http://ccop.ir/Images/Uploads/7_113.jpg)
![[عکس: 123q.jpg]](http://www.hyperme.ir/upload/ax/123q.jpg)
![[عکس: h021293017.jpg]](http://www.esfahanemrooz.ir/pic/large/h021293017.jpg)
![[عکس: h021293002.jpg]](http://www.esfahanemrooz.ir/pic/large/h021293002.jpg)
![[عکس: h021293007.jpg]](http://www.esfahanemrooz.ir/pic/large/h021293007.jpg)
![[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(22).jpg]](http://www.khak.us/img/upload/%D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%DA%A922744011-12%20www.khak.us%20(22).jpg)
![[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(11).jpg]](http://www.khak.us/img/upload/%D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%DA%A922744011-12%20www.khak.us%20(11).jpg)
![[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(20).jpg]](http://www.khak.us/img/upload/%D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%DA%A922744011-12%20www.khak.us%20(20).jpg)
![[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(18).jpg]](http://www.khak.us/img/upload/%D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%D8%A7%DA%A922744011-12%20www.khak.us%20(18).jpg)
![[عکس: 531.jpg]](http://itiss.ir/images/ProductGallery/531.jpg)
![[عکس: 536.jpg]](http://itiss.ir/images/ProductGallery/536.jpg)
![[عکس: 538.jpg]](http://itiss.ir/images/ProductGallery/538.jpg)
![[عکس: 700.jpg]](http://itiss.ir/images/ProductGallery/700.jpg)
![[عکس: 702.jpg]](http://itiss.ir/images/ProductGallery/702.jpg)
![[عکس: 699.jpg]](http://itiss.ir/images/ProductGallery/699.jpg)
![[عکس: portfolio-3.jpg]](http://www.tabrizmodern.ir/wp-content/uploads/2015/06/portfolio-3.jpg)
![[عکس: image-93460624c211620a8bde8a7f34ac274e07...ad6a-V.jpg]](http://www.tabrizmodern.ir/wp-content/uploads/2015/06/image-93460624c211620a8bde8a7f34ac274e07c7e50d32b3908ab5cab041985ead6a-V.jpg)
![[عکس: IMG_2258.jpg]](http://www.tabrizmodern.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_2258.jpg)
![[عکس: IMG_2256.jpg]](http://www.tabrizmodern.ir/wp-content/uploads/2015/06/IMG_2256.jpg)