پروژه های عمرانی ایران

مجتمع کریستال شیراز

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 13:25 - سه شنبه شانزدهم تیر ۱۳۹۴

اولین مرکز خرید با استقرار کامل فرایند مدیریت برند

با توجه به گستره سرعت تحولات جهانی و کمرنگ شدن مرزهای اقتصادی و حضور مراکز خرید نسبتا” معروف (نه ضرورتا”محبوب) داخلی ، و همچنین با عنایت به رشد تکنولوژی ارتباطات و نزدیک شدن توقعات مشتریان ایرانی با خواسته های جهانی بویژه در مقوله خرید از برند های معتبر و از مراکز خرید معتبر ، ادامه حیات این مراکز را با چالشهای متعددی مواجه نموده است.


امروزه ما با تلاش در حالی بدنبال جذب مشتری و   کسب رضایت او هستیم که رقبای بین المللی ما بدنبال حفط و تبدیل مشتریان راضی   به مشتریان وفادار و بهره مندی از ارزش مادام العمر آنها هستند . لذا باید بیش از اینکه بدنبال ساخت وساز این مراکز باشیم ، توجه ویژه بایستی به تدوین استراتژی مدیریت برند و جلب اعتماد مشتریان داخل باشیم.

لذا با توجه به مطالب فوق ، مدیریت مجموعه برند کریستال با بهره گیری از مشاور بین الملل در مقوله برندینگ و تدوین استراتژي برند  برای ساختمان تجاری برند کریستال ، تلاش در کسب ايجاد مزيت هاي رقابتي پايداری است که براساس آن نه تنها قادر به ارائه برندهای معتبر در بازار داخل و بین الملل باشد ، بلکه با ارائه خدماتی متمایز در هر تعامل (قبل -حین و بعد از فروش) با مشتری ، یک تجربه به یاد ماندنی را در ذهن او باقی بگذارد و باعث شود كه مشتري ضمن توصیه به دیگران (Word of Mouth   )،خود نیز برای همیشه مشتری وفادار این مرکز خرید باقی بماند و نهایتا” حضور در ساختمان برند کریستال مترادف با اعتماد کامل از کالای خریداری شده ،آرامش و اطمینان از دریافت خدمات بعد از فروش و رفتار متمایز کارکنان با مشتری باشد.

جناب آقای دکتر سمیعی نصر به عنوان مشاور برندینگ این مجموعه بر این اعتقاد است که در بازارهای نسبتا” رقابتی امروز و بشدت رقابتی فردا ایران تمایزات بسرعت به تشابهات تبدیل می شود ، لاکن رهبریت نوآوری توسط برند کریستال ، دارائی نامحسوسی است که رمز موفیت و پایداری این مرکز خرید در گرو افزایش این دارائی می باشد.

 

  • از مسئولیتهای محوری مدیریت برند بهره گیری از کلیه ابزارهای موجود در نهادینه نمودن این اعتقاد در نزد همکاران در بیمه نوین است که مشتري داور نهايي خدمات ما بوده و وفادار نمودن او وظیفه ذاتی و لاینفک همه ما در بیمه نوین محسوب می شود.

هدف : ایجاد تصویر ذهنی مثبت از یک مرکز خرید  در ذهن مشتریان هدف به عنوان مهمترین عامل در فرایند تبدیل نمودن این مرکز   به یک   برند معتبر

مهمترین عامل حفظ و رشد یک برند، ایجاد وفاداری در نگرشها، باورها و رفتارهای مشتریان است .

وفاداری به برند عبارت است از داشتنن تعهدی عمیق برای جذب و ماندگاری مشتریان علیرغم تلاشهای دیگر رقبا.

وفاداری به یک برند خاص علاوه بر تبلیغات دهان به دهان (توصیه به دیگران)باعث ایجاد موانع برای ورود رقبا به بازار، توانمند نمودن سازمان در خصوص تهدیدات بیرونی ، پیش بینی سود ، درآمد بالاتر و نهایتا” کاهش حساسیت مشتریان ریسک گریز به فعالیتهای بازاریابی رقبا می شود.

ایجاد تصویر ذهنی مثبت از یک بانک در میان مشتریان آن، راهی است که بقا آن حکمت را تحقق خواهد بخشید. بنابراین ایجاد تصویر ذهنی مثبت به عنوان یکی از مهمترین اهداف و دغدغه های مدیریت آن بانک باید به شمار آید.

تصویر ذهنی تصویری است که مردم درباره شرکت ها یا خدمات آنها دارند. شرکت مشاورین برند همراه با چند شرکت مجرب زیر مجموعه با طراحی و ترسیم یک هویت و جایگاه یابی ، تصویر ذهنی مردم را با استفاده از کلیه ابزارهای مدیریت برند به همراه نیروی انسانی متخصص بطور اثربخشی برای مرکز خرید برند کریستا ل شکل می دهد.



[عکس: 110.jpg]



این شرکت با ایجاد یک تصویر ذهنی کارآمد برای بانک ۳ کار را انجام خواهد داد . از او پیامی منتقل می کند که خدمات مختلف و نقاط متمایز بانک را به آگاهی مشتریان برساند . دوم تصویر ذهنی این پیام را به گونه ای شاخص و نمایان انتقال می دهد که با پیام های مشابهی که توسط رقبا فرستاده می شود مخلوط نگردد. سوم تصویر ذهنی ارائه دهنده نیروی عاطفی و احساسی تدوین خواهد نمود که قلب و ذهن مشتریان را تحت تاثیر قرار دهد.

ایجاد یک تصویر ذهنی قدرتمد مستلزم ابداع و نوآوری و پشتکار فراوان است. تصویر ذهنی چیزی نیست که یک شبه در ذهن مردم کاشته شود و یا بذر آن توسط یک ابزار رسانه پاشیده شود. در عوض یک تصویر ذهنی باید با استفاده از هر ابزار ارتباطی که در دسترس وجود دارند، آن هم به صورت پیوسته منتقل شود و انتشار یابد ، که انشاء.. در این همکاری متبلور خواهد شد.

[عکس: 34.jpg]





[عکس: 44.jpg]


دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: مجتمع, کریستال, شیراز, تجاری

 

مجتمع تجاری تفریحی صبا مال

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 17:38 - دوشنبه هشتم تیر ۱۳۹۴

مجتمع تجاری تفریحی صبا مال

مجتمع تجاری ، تفریحی و پارکینگ طبقاتی صبا در منطقه 11 شهرداری تهران در مجاورت خیابان کارگر جنوبی در 8 طبقه در مکانی مناسب واقع گردیده



موقعیت جغرافیایی:
مجتمع تجاری ، تفریحی و پارکینگ طبقاتی صبا در منطقه 11 شهرداری تهران در مجاورت خیابان کارگر جنوبی واقع گردیده است. وجود دو ایستگاه مترو در شمال غرب (ایستگاه میدان حر) و شمال شرق (ایستگاه دانشگاه افسری امام علی (ع)، بزرگراه نواب، خیابان امام خمینی، خیابان کارگر و خیابان های ابوسعید و کمالی به لحاظ دسترسی موقعیت بسیار مناسبی به مجتمع بخشیده است . همچنین فاصله کوتاه آن تا بازار اصلی شهر تهران نیز از ویژگیهای بارز آن می باشد.

 

[عکس: 20_2.png]

 

[عکس: 2_130.jpg]

 

معرفی پروژه:
زمین مجتمع صبا به متراژ 15000 متر مربع از ترکیب دو مستطیل شکل تشکیل گردیده است . قطعه بزرگتر به طول 90متر در مجاورت خیابان اصلی( کارگر) و قطعه کوچکتر در بخش شمال غربی آن می باشد . با توجه به عقب نشینی پیش بینی شده به میزان 18 متر از ضلع جنوبی که تبدیل به گذر اختصاصی برای ورود به مجموعه شده است . حجم اصلی پروژه در کنار خیابان اصلی و با عقب نشینی به میزان 16 متر (از خیابان کارگر) برای ایجاد فضایی مناسب در ورودی مجتمع و دعوت به مجموعه استقرار یافته است .

 

[عکس: 3_118.jpg]

 

کاربری ها:
پروژه تجاری صبا شامل پارکینگ طبقاتی ، هایپر مارکت (هایپراستار) فضاهای تجاری ، شهربازی سرپوشیده و مجموعه ای از تالارهای پذیرایی و گردهمایی است . معماری و طراحی زیبای مجموعه به گونه ای است که کلیه فضاهای پروژه چه آنهایی که در ضلع شرقی پروژه در جوار خیابان اصلی و چه آن هایی که در ضلع غربی و در دورترین نقطه نسبت به خیابان اصلی استقرار دارند به گونه ای واحد و مستقیم با هم در ارتباط هستند و این موضوع سبب شده که ارزش واحدهای دور از دسترس بالا رفته و بعد مسافت کمرنگ شود .

 

[عکس: 4_134.jpg]

 

بخش تجاری مرکز تجاری صبا در سه سطح زیر زمین اول ( هایپر استار ) همکف و طبقه اول طراحی وفضاهای آن از طریق ایجاد فضاهای خالی به یکدیگر مرتبط شده و باعث تقویت یکدیگر و ایجاد کشش در ترازهای مختلف می گردند . شهربازی نیز برروی فضاهای تجاری و مرتبط با آن طراحی گردیده که از طریق فضای دسترسی اصلی تغذیه می شود. مجموعه رستورانها و تالار پذیرایی و سالن همایش نیز در آخرین طبقه پیش بینی شده است .

 

[عکس: 1_123.jpg]

 

پارکینگ طبقاتی مجموعه صبا مال در سه طبقه مختلف در زیر زمین استقرار یافته و هر تراز به صورت مستقل با فضای اصلی در ارتباط است .

 

[عکس: 5_116.jpg]

 

فضاهای خالی به صورت نور گیرهای بزرگ سقفی در حد فاصل تالار ها در مجموعه جاسازی گردیده است که تا تراز فضاهای تجاری نفوذ نموده و روشنایی و آفتاب را به داخل مجموعه می کشاند.

 

[عکس: 6_126.jpg]

 

مشخصات کامل برج:
بیش از 70 هزار مترمربع زیر بنا در جوار خیابان کارگر
11 هزار متر مربع هایپر مارکت با استانداردهای روز دنیا
5 هزار مترمربع شهربازی سرپوشیده مدرن با تجهیزات و امکانات پیشرفته
5 هزار متر مربع تالار ، رستوران و سالن های همایش
حدود 1000 واحد پارکینگ طبقاتی
پیش بینی 2000 واحد پارکینگ مکانیزه در طرح توسعه
100 واحد تجاری با مشاعات بی نظیر در 2 طبقه 5 هزار متری
وجود 2 ایستگاه مترو در غرب و شرق مجتمع
نزدیکی به بازار اصلی شهر تهران
نزدیکی به بزرگراه نواب

 

[عکس: 7_113.jpg]

 


دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: مجتمع, تجاری, تفریحی, صبا مال

 

افتتاح هایپر می در اصفهان

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 12:12 - یکشنبه هفتم تیر ۱۳۹۴

 افتتاح هایپر می در اصفهان

افتتاح فروشگاه هایپرمی در خیابان مصلی اصفهان با استقبال پرشور شهروندان اصفهانی در زیر باران روبرو شد 


هایپرمی اصفهان
شهراصفهان در مرکزیت کشور ، با حفظ بناهای تاریخی و باستانی خود پایتخت ایران بوده است. اصفهان سومین شهر  پهناور  و  پرجمعیت  ایران  است  که در این میان تراکم  جمعیتی  و فضای رقابت ارزش محور شرکت سامان اندیشان امرتات را بر آن داشته است تا پنجمین هایپرمی را  در شهر اصفهان و در منطقه سعادت آباد در فضایی با زیربنای 8000متر مربع سطح فروش راه اندازی و تاسیس نماید .
 
 
از امکانات و ويژگي هاي اين فروشگاه مي توان به موارد زير اشاره کرد:
1.پارکینگ طبقاتی رایگان باظرفیت 200واحد
2. چهار دستگاه آسانسور و6 دستگاه پله برقی
3.واحد باشگاه مشتریان در راستای تکریم مشتریان .
4.تنوع برند وبالغ بر17000 کالا
5.عرضه محصولات غذایی تازه (نان گرم ،کترینگ و غذای سنتی متنوع و فرآوری گوشت و مرغ ؛ لبنیات محلی ومرباجات و ترشیجات  گوشت ، مرغ و ماهی ، میوه و سبزیجات)
6.دو دستگاه ATM  بانکی

7.داراي 28صندوق فروش

[عکس: 123q.jpg]



[عکس: h021293017.jpg]
[عکس: h021293002.jpg]
[عکس: h021293007.jpg]


دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: هایپر می, اصفهان, مرکز خرید, تجاری

 

مرکز تجاری الماس شهر تبریز

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 12:11 - یکشنبه هفتم تیر ۱۳۹۴

مرکز تجاری الماس شهر تبریز


[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(22).jpg]


[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(11).jpg]




[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(20).jpg]



[عکس: %D8%A2%D8%AA%D9%84%DB%8C%D9%87%20%D8%AE%...20(18).jpg]


دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: تجاری, الماس شهر, تبریز, مجتمع

 

مرکز بین المللی مالی اقتصادی پاژ

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 12:10 - یکشنبه هفتم تیر ۱۳۹۴

کاوه، نارنجستان، آی تی، مرکز بین المللی مالی و اقتصادی مشهد ، MIFEC نام هایی هستند که در نوبت قرارگیری بر تارک این پروژه عظیم قرار گرفته و در نهایت جای خود را به خارج نشوید.عموماً در پروژه های اینچنین فاکتورهایی همچون جانمایی پروژه، وسعت، تنوع کاربری ها و ... افکار عمومی را به سمت خود جلب نموده و فرد از آگاهی مشخصات فنی فارغ می گردد.
 
 
پاژمرکز بین المللی مالی و اقتصادی مشهد دادند.این مجموعه عظیم با زیر بنای بالغ بر 130 هزار مترمربع در ابتدای شاهراه تجاری مشهد (بلوار جانباز) و در حاشیه میدان جانباز قرار گرفته است. «شهر طبقاتی» توصیف کاملی است از مجموعه ای با انواع مختلفی از کاربری هاست، آنچنان که در جوار مضجع شریف حضرت رضا علیه السلام باید گفت جز برای زیارت، از پاژ خارج نشوید.عموماً در پروژه های اینچنین فاکتورهایی همچون جانمایی پروژه، وسعت، تنوع کاربری ها و ... افکار عمومی را به سمت خود جلب نموده و فرد از آگاهی مشخصات فنی فارغ می گردد.

یقیناً افزایش سطح مشخصات فنی بکار رفته در پروژه نیاز به انجام هزینه های گاهاً هنگفتی دارد که با وجود مدیریت موثر در انجام هزینه ها، در نهایت این هزینه تبدیل به یک سرمایه گذاری خواهد شد. سرمایه ای که پاژ و سازندگان آن را تبدیل به یک نشان تجاری می نماید.


[عکس: 531.jpg]

[عکس: 536.jpg]

مشخصات کامل برج





سهام داران پروژه:
آستان قدس رضوی
شرکت رام پارت پیشرو
شرکت سرمایه گذاری و توسعه سپهر هشتم(بانک صادرات)

سطح زیـربنا : حدود 000 130 متـرمربع  تعداد طبقـات : از 6 تا 25 طبقه در پنج بلـوک برج هـای چندمنظوره با کاربری های متنوع :  108 واحد تجاری به مساحت کل تقریبی 8260 متـرمربع  

[عکس: 538.jpg]



ویژگی های معماری

مختصری از شاخصه های پاژ به شرح ذیل قابل بیان می باشد:
1-      نسبت فضای عمومی
با توجه به طراحی بعمل آمده فضای های عمومی پاژ که در اختیار عموم قرار دارد از قبیل راهروها، پله های دسترسی، پارکینگ، اتاق جلسات و ... بخش زیادی از پروژه را به خود اختصاص داده و ضریب  فضای پروژه مربوط به این فضاها می باشد. 
2-     موقعیت مکانی
دسترسی آسان و سریع به مجموعه از دیگر شاخصه های آن می باشد. با توجه به قرار گیری پروژه در حاشیه میدان جانباز ، امکان دسترسی به کمربندی اول مشهد از طریق انتهای بلوار جانباز، مجاورت ایستگاه قطار شهری در حال طراحی در فازهای آتی پروژه قطار شهری، دسترسی خطوط متنوع اتوبوس رانی در بلوار جانباز، مسیر مستقیم به سمت حرم مطهر و ... این شاخصه پروژه را مطرح و قابل توجه می نماید.
3-     تنوع کاربری
همانطور که در بالا به آن اشاره شد، کاربری های مختلف پروژه اعم از آنکه از ابتدا توسط سازندگان پیش بینی شده و یا در آینده و شروع واگذاری ها توسط خریداران واحدها در آن ایجاد شود، سلایق و نیازهای گوناگون بازدید کنندگان از این مجموعه عظیم را فراهم می آورد.
طیف وسیعی از کاربری های خاص به همراه کاربری های جانبی فروشگاه های بزرگ، رستوران ها، سالن های سینما، کافه کتاب، فضای ورزشی و بازی، بانک و ... تکمیل کننده کاربری های این مجموعه می باشند.
4-     تاسیسات سرمایش و گرمایش
گرمایش سرمایش پاژ به صورت مرکزی وظیفه تامین شرایط آسایش مجموعه را به عهده دارد. با توجه به استفاده از سیستم هیبرید و تلفیقی جهت سیستم سرمایش و بهره گیری از تولید سرما به وسیله چیلرهای تراکمی و جذبی شعله مستقیم به صورت توام، سیستم برودتی پایدار و مطمئنی را برای پاژ فراهم آورده است. چرا که با  توجه به وابستگی هر یک از سیستم های چیلر تراکمی به برق و چیلرهای جذبی به آب و گاز در هر زمان و محدودیت های موجود در تامین برق و یا آب و گاز با این روش پایداری سیستم تضمین شده است.
5-     سیستم تامین برق
با توجه به زیر بنای پروژه، برق مورد نیاز از پست 132 کیلو ولت بوعلی تامین و با احداث خط اختصاصی 20 کیلو ولت به طول 3 کیلومتر و به عنوان یکی از اولین پروژه های مشهد، از طریق باسداکت اختصاصی شرکت برق در طبقه تحویل ساکنین می گردد. سیستم برق اضطراری پروژه به صورتی انتخاب و خریداری شده که اولاً مازاد بر کل برق خریداری شده می باشد، ثانیاً به صورت پیوسته قابلیت قرار گیری در مدار و تامین نیرو برق مورد نیاز پروژه را به صورت نامحدود دارد.
6-     نمای پروژه
نمای پروژه متشکل از نمای سرامیکی اجرا شده به روش های خشک به دو صورت انکر و کلیبپس و همچنین نمای شیشه ای می باشد.
به جهت ایجاد شرایط آسایش در فضاهای داخلی به غیر از استفاده از شیشه دو جداره و استفاده از 3 لایه شیشه، از شیشه مقاوم در برابر تشعشعات خورشید (نوع سانرژی ساخت کارخانه AGCکشور بلژیک) استفاده شده است.
 
نکته دیگر قابل توجه در نمای پروژه،نمای کاملاً شیشه ای داخل اتاق بدون هیچ مانع دید افقی می باشد. 
7-     زیر ساخت های ارتباطی
کلیه واحدهای پروژه دارای زیر ساخت ارتباطی با پهنای باند 10GB با مرکز کنترل پروژه توسط فیبر نوری می باشد. ایجاد این زیر ساخت امکان توسعه خدمات ارتباطی از قبیل ایجاد سرورها و ارائه خدمات IPTV، VOIP و اینترنت مرکزی برای هر یک از واحدها و همچنین با توجه به ارتباط مستقیم از طریق فیبر نوری با مرکز مخابرات، امکان ایجاد فیبر تاریک و دسترسی به بستر امن انتقال اطلاعات را فراهم می آورد.


امکانات و خدمات

امکانات فنی پـاژ :  
سیستم مدیریت ساختمان به صورت متمرکز شامل کلیه تجهیزات نظارت تصویری، امنیتی ، کنترل روشنایی ، تجهیزات مخابراتی ، تهویه مطبوع ، صوت و ... تحت شبکه یکپارچه رایانه ای به منظور تجمیع کنترل های لازم و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی
- بهره گیری از فیبر نوری تا ظرفیت 10 گیگابایت برای هر واحد
 و اتومات
- تجهیزات مخابراتی پیشرفته و روز آمد از قبیل, VOIPIPTV
- 22 دستگاه پله برقی ساخت Kone فنلاند
- احداث فضاهای سبز به همراه آب نماهای زیبا و مدرن به همراه نور پردازی
- سازه فلزی حفاظت شده با پوشش ضد حریق جهت محافظت از بنا
- ارتباط بین بلوک های تجاری از طریق ایجاد سازه الحاقی
امکانات رفاهی پـروژه :  
- هایپر مارکت به مساحت تقریبی 5000 متر مربع
- 4 سالن سینما با ظرفیت های متفاوت
-  کافه کتاب
- سالن ورزشی
- فضای بازی کودکان
- سالن جلسات اختصاصی جهت هر یک از طبقات اداری بلوک C
- 4 واحد رستوران
- فرودگاه هلی کوپتر
- امکان انجام معماری دلخواه در واحدهای اداری

- تأمین برق به ظرفیت حدود 7 مگاوات با ایجاد پست برق اختصاصی (ظرفیت مورد نیاز 5 مگاوات)
- نیروگاه مستقل با قابلیت صد در صد برق اضطراری به صورت دائم
- سرمایش و گرمایش مرکزی با ظرفیت حدود 3000 تن تبرید با استفاده از چیلرهای جذبی و تراکمی و حدود 14میلیون کیلو کالری گرمایش با استفاده از دیگ های آب گرم
 (هیبرید ) با استفاده از چیلرهای تراکمی و جذبی به منظور حداکثر صرفه جویی در مصرف برق و افزایش ضریب اطمینان در دوره بهره برداری در مواقع کمبود آب و یا برق


دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: اقتصادی, پاژ, مشهد, تجاری

 

تهران پلازا

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 13:10 - جمعه پنجم تیر ۱۳۹۴

تهران پلازا

تعداد طبقات : 5     ارتفاع برج : 20 متر     شهر:    تهران 
 
 
[عکس: 700.jpg]


یکی از پروژه هایی که بزودی در فضای شهری  متولد خواهد شد پروژه تهران پلازا است .

تهران پلازا نمونه ای نادر از ساختمان هایی است که با طراحی بی نهایت قاعده مند و پویا چشم هر بیننده ای را به خود جلب و آن چنان کنجکاو می سازد که حس بازدید در مخاطب را دوچندان میکند. این پروژه با دارا بودن حیاط مرکزی مدرن توانسته ارتباط بصری پویایی را با محیط خارج و داخل فراهم کند و تعادل همگون و زیبایی از تلفیق معماری ایرانی و مدرن دنیای امروز را جلوه گر باشد . و با بهره بردن از شکل و موقعیت زمین و دسترسی های اطراف ، خود را به عنوان پروژه ای شاخص و منحصر به فرد در فضای شهری امروز تهران معرفی می کند.

گروه سرمایه گذاری تهران پلازا که مسئولیت ساخت و سرمایه گذاری این پروژه را بر عهده دارند ، مفتخرند که می توانند یکی از استثنایی ترین فضا های تفریحی را برای شهروندان تهران ساخته و در اختیار آنان قرار دهند. استفاده از نام های تجاری مشهور و شناخته شده در کنار محیطی تفریحی ، ورزشی ،با هدف افزایش مطلوبیت فضاهای مختلف اتفاق تازه ای است که در ذیل به مزایای این پروژه پرداخته می شود:
  • توجه همزمان به نور روز و شب(طراحی دیجیتال)
  • محیط مراقبت از کودکان در هنگام خرید
  • فضای مختص ارائه خدمات به تجار برای اولین بار BUSINESS CENTER
  • دوربین های مداربسته و حفاظت ورودی ها و خروجی ها و مناطق عمومی 
  • دارا بودن 850 واحد پارکینگ
  • باز ی مهیج اسکیت روی یخ(پاتیناژ) در کنار فضای خرید به صورت کاملا طبیعی و لذت بردن از یخ طبیعی در فصل تابستان
  • سیستم RFID (ردیابی بچه ها و افراد)
  • اینترنت WIFI بصورت رایگان
  • صندوق امانات
  • خبر رسانی به محض ورود با پیامک
  • قابلیت تشخیص سریع عیوب و اشکالات تاسیساتی به واسطه مجهز بودن به سیستمهای خود عیب یاب(EQUIPMENT DIAGNOSTICS)
  • قابلیت ارائه تصاویر رنگی پویا و متحرک (امکان بازدید نقاط مختلف ساختمان بدون حرکت و حضور یافتن فیزیکی در فضا ها)
  • قابلیت ارائه گزارشهای مختلف از حراجی ها و برند ها در صفحه نمایشگر جهت بازدید کنندگان
  • سیستم برق اضطراری
  • استفاده از چیلر و آبزرویشن observation (جذبی) و برج خنک کننده از کارخانه آبارABAR ژاپن
  • سرویس ها و توالت های فرنگی از نوع WALL HANG مدل ماجیکا سانو
  • مدیریت یک پارچه ساختمان از طریق SMS (پیام کوتاه) ،تبلت و ریموت کنترل و تاچ پنل
  • استفاده از کارت های VIP جهت خرید ارزان و مجانی از برند های معروف تهران پلازا با مزایای مسافرت به خارج از کشور
  • صرفه جویی در مصرف انرژی با عایق های حرارتی پشم سنگ در دیوارها و شیشه های دو جداره با یک لایه فیلم مخصوص 



[عکس: 702.jpg]





[عکس: 699.jpg]


برنامه پروژه عبارت است از :

  

  • 5 طبقه پارکینگ در زیرزمین با تعداد 850 پارکینگ
  • طبقه منفی یک ورزشی (پاتیناژ) هایپر مارکت
  • طبقات همکف،اول و دوم تجاری
  • طبقه سوم مجموعه رستوران ها و فود کورت
  • طبقه چهارم شهربازی و گنبد شیشه ای




مشخصات کامل برج
 
مساحت زمین: 6,083
تعداد طبقات: 11
 
ایمنی:
  • استفاده از مواد آتش بند در کف داکت ها
  • سرامیکها با روش نصب خشک اجراکه با درز بندی های لازم که مانع سقوط مصالح در مواقع خطر مانند زلزله یا یخ زدگی می شوند.

دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: تهران پلازا, تهران, مجتمع, ایران

 

مرکز تجارت جهانی فرش ایران، تبریز +تصاویر پیشرفت

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 12:16 - جمعه پنجم تیر ۱۳۹۴

مرکز تجارت جهانی فرش ایران، تبریز +تصاویر پیشرفت

 



[عکس: portfolio-3.jpg]
بزرگ‌ترین مجتمع بزرگ تجاری عرضه، فروش داخلی و صادرات و فرش دستباف ایران (به ویژه فرش تبریز)، در جهان با رویکردی جدید در بازاریابی، تبلیغات و صادرات فرش دستباف، واقع در شهر تبریز در ساختمانی  به مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع در حال احداث است.


[عکس: image-93460624c211620a8bde8a7f34ac274e07...ad6a-V.jpg]
مشخصات پروژه:

این پروژه در یک ساختمان عظیم به مساحت ۱۵۰/۰۰۰ مترمربع در شهر تبریز، واقع در خیابان گلکار و در زمینی به مساحت حدود ۹۰۰۰۰ متر مربع در حال احداث می باشد که بزرگترین ساختمان در شمالغرب کشور و بزرگترین مجتمع عرضه و فروش فرش دستباف در جهان خواهد گشت.
این مجموعه با سطح اشغال ۱۰۱۱۵ متر مربع ، شامل ۴ بلوک ۱۱ طبقه و ۲ بلوک ۲۵ طبقه می باشد.
از امکانات این مجموعه می توان به پارکینگ با ظرفیت ۱۵۳۸ خودرو، تریا، رستوران و فودکورت، واحدهای تجاری و اداری، دو سالن سینما هر یک به ظرفیت ۲۷۰ نفر، کلاس های آموزشی قالیبافی، سالن های نمایشگاهی،حراج فرش و همایش اشاره کرد.
بزرگترین مجتمع بزرگ تجاری عرضه، فروش داخلی و صادرات و فرش دستباف ایران (به ویژه فرش تبریز)، در جهان با رویکردی جدید در بازاریابی، تبلیغات و صادرات فرش دستباف، واقع در شهر تبریز در ساختمانی به مساحت ۱۵۰/۰۰۰ مترمربع، در حال احداث می باشد.
:شرح و مزیتهای این مرکز

  • .ایجاد وب سایت مخصوص Persian carpet ( فرش دستباف ایران ) با قرار دادن تصاویر بیش از ۵۰۰/۰۰۰ فرش دستباف بافته شده در اقصی نقاط ایران، با نقشه های متنوع، اندازه های مختلف، رج بندی، رنگ بندی و طرح های سنتی و مدرن جهت اطلاع رسانی و امکان انتخاب و سفارش فرش از اقصی نقاط جهان.
  • .ارائه خدمات مالی، بانکی، بیمه، حمل و نقل، گمرکات در محل مرکز تجارت جهانی فرش دستباف ایران بعنوان اولین پایانه اختصاصی فرش دستباف در ایران.
  • ارائه خدمات مشاوره حقوقی و کارشناسی فرش به کلیه خریداران فرش از این مجتمع
  • برگزاری حراج های فرش های نفیس و حراج های اینترنتی
  • ارائه خدمات پذیرایی و رفاهی شامل فودکورت، رستورانهای متعدد سنتی، فانتزی، سفره خانه و کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالنهای حراج و غیره
  • ارائه خدمات فرهنگی شامل آموزش فرش بافی، همایشهای مرتبط با صنعت فرش و موزه برای جلب گردشگران خارجی و داخلی
  • ایجاد تورهای خرید و فروش فرش دستباف از داخل کشور و سایر کشورهای جهان به شهر تبریز که این امر نه تنها موجب توسعه صادرات فرش دستباف خواهد شد بلکه رونق گردشگری آذربایجان شرقی را دو چندان خواهد ساخت.


کارفرما: شرکت شهر آفتاب
محل پروژه: تبریز، تقاطع بلوار توانیر و گلکار
 
[عکس: IMG_2258.jpg]
[عکس: IMG_2256.jpg]


دسته بندی :


 

آخرین مطالب

» مجتمع تجاری سام ( شنبه نهم دی ۱۳۹۶ )
» مجموعه ورزشی ساپکو ( شنبه نهم دی ۱۳۹۶ )
» بیمارستان تریتا ( جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ )
» ایران مستعد گسترش بندرهای خشک است ( جمعه هشتم دی ۱۳۹۶ )
» مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت گاز استان کرمان ( پنجشنبه هفتم دی ۱۳۹۶ )
» طراحی راه‌آهن سیدنی با پله‌های چوبی ( پنجشنبه هفتم دی ۱۳۹۶ )
» ساختمان بانک تجارت ( چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۶ )
» تخلیه و بارگیری 4 میلیون تنی کالا در بنادر قشم ( چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۶ )
» بیمارستان آموزشی درمانی ۵۴۰ تختخوابی شهدای تجریش ( سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۶ )
» طبیعت پاییزی همدان ( سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۶ )
» تکمیل نیمی از محور بابا میدان-بهبهان ( سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۶ )
» برج مارینا ( دوشنبه چهارم دی ۱۳۹۶ )